پاورپوینت ورزش هاي ويژه پوكي استخوان

پاورپوینت ورزش هاي ويژه پوكي استخوان

  • در اين بخش برخي از تمرين هايي كه براي پيشگيري يا درمان پوكي استخوان و به منظور تقويت عضلات و استخوان ها و بهبود حالت تعادل طراحي شده اند، ارائه شده است.
  • قبل از انجام اين تمرين ها، ابتدا با پزشك و يا فيزيوتراپ خود مشورت كنيد تا در انتخاب تمرينهاي مناسب و تعداد انجام آنها به شما كمك نمايد.
  • ايستادن صحيح، به راه رفتن و نشستن صحيح كمك مي كند. براي تمرين حالت صحيح ايستادن:
  • پشت به ديوار بايستيد به طوري كه بين پاشنه هاي پا تا ديوار ۵ تا ۵/۷ سانتي متر فاصله باشد.
  • شانه هاي خود را در وضعيت راحتي قرار داده و چانه را به داخل بكشيد. شكم و باسن را منقبض كنيد.
  • پشت خود را به ديوار فشار دهيد به طوري كه فضايي به اندازه يك دست صاف در گودي كمر باقي بماند.

پاورپوینت ورزش هاي ويژه پوكي استخوان

نوشته پاورپوینت ورزش هاي ويژه پوكي استخوان اولین بار در یک وی دو – خرید و فروش فایل پدیدار شد.

لطفا از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فایل

پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت

پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت

اهداف آموزشی:

  • تشویق دانش آموزان و دانشجویان به فعالیت بدنی بیشتر
  • شناخت ورزش و اثرات آن بر پیشگیری از بیماری ها
  • ارائه مثال هایی از فعالیت بدنی ساده و با شدت متوسط
  • تشویق به فعالیت بدنی منظم در کشورهای در حال

توسعه به ویژه برای زنان

  • تشویق به تناسب بدنی در افراد دارای معلولیت فیزیکی
  • ایجاد یک المپیک فعالیت بدنی و سلامت با Supercourse !
  • بازیهای المپیک امسال، آتن ۲۰۰۴تعداد:
    • جمعیت ۴،۰۰۰،۰۰۰
    • دیدار کننده ۲،۵۰۰،۰۰۰-۲
    • ورزشکار ۱۸،۰۰۰
    • امدادگر ۵،۰۰۰
    • داور ۲،۵۰۰
    • داوطلب ۶،۰۰۰
    • خبرنگار ۱۵،۰۰۰

    مکان: شهر آتن + ۴ محل دیگر

    • فعالیت بدنی

    حرکات بدن که توسط عظلات اسکلتی انجام میشوند و

    منجر به مصرف انرژی میشوند.

     

    • تناسب فیزیکی

    شاخص توانایی فرد برای انجام فعالیت بدنی که نیازمند

    استقامت، قدرت و انعطاف پذیری است.

    • فعالیت بدنی منظم

    فعالیت بدنی منظم است که با نظم مشخصی انجام شود.

پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت

نوشته پاورپوینت فعالیت بدنی و سلامت اولین بار در یک وی دو – خرید و فروش فایل پدیدار شد.

لطفا از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فایل

پاورپوینت حركات كششي ماهيچه ها

پاورپوینت حركات كششي ماهيچه ها

  • كشش ماهيچه ها بخش كليدي يك برنامه ورزشي است. حركات كششي قبل از رفتن به محل كار (اگر ماهيچه هاي سفت و آسيب ديده داريد) مي تواند بدن را براي كار آماده كند. حركات كششي بعد از كار دامنه حركت مفاصل را افزايش مي دهد. به طور كلي حركات كششي باعث انعطاف پذيري، تعادل و هماهنگي بدن مي شود.
  • حركات كششي را بايد به آرامي انجام داده و در هواي آزاد تنفس كنيد ( نفس خود را نگه نداريد ) ، با حركات كششي دردناك نپريد يا آن را نگاه نداريد.
  • پس از انجام حركات كششي، احساس كشش ماهيچه اي طبيعي است اما اگر احساس درد مي كنيد زياده روي كرده ايد.
  • براي كشش ماهيچه ساق پا، به اندازه يك بازو با ديوار با يك وسيله محكم ورزشي فاصله بگيريد . پاي راست را پشت پاي چپ قرار داده و زانوي پاي راست را صاف نگه داريد .
  • در حاليكه پاي چپ را به طرف جلو خم مي كنيد، پاشنه پاي راست را به آرامي به زمين فشار دهيد. پشت بدن در اين حالت بايد صاف و مستقيم باشد و كفل ها رو به جلو باشند. (پاي خود را به سمت درون يا بيرون نچرخانيد .)
  • كشش را ۳۰ تا ۶۰ ثانيه حفظ كنيد ، سپس به آرامي پاها را عوض نموده و اين حركت را تكرار كنيد.

پاورپوینت حركات كششي ماهيچه ها

نوشته پاورپوینت حركات كششي ماهيچه ها اولین بار در یک وی دو – خرید و فروش فایل پدیدار شد.

لطفا از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فایل